Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

15. aug. 2012

Birken neste

Birken nærmer seg med stormskritt, og formen har glimret med sitt fravær siden ferien. Cykelvasan ble heller ikke noen opptur akkurat, men jeg håper likevel å kunne "grave" frem godbeina med litt smart trening framover. I går var jeg med på JH-sykkel sitt åpne klubbmesterskap sammen med junior Anders, og fikk meg en skikkelig hardøkt i en morsom rundbaneløype. Dog fikk jeg litt teknisk trøbbel, og måtte mekke litt før jeg fortsatte i greit driv.
Innimellom hardøktene blir det nå særdeles rolig med bl a fisketurer, noe jeg ikke har fått gjort noe særlig av i sommer. Dette bidrar etter min erfaring til at jeg får koblet litt av fra sykling og jobb, og får både mer mentalt og fysisk overskudd. Etter turen til Gran Canaria burde jeg ha kostet på meg massasje hos fysioterapeut da jeg fikk tilbakemelding på at muskulaturen var altfor "grov", og således bidro til dårlig trøkk. Håper og få rettet på dette framover mot Birken.

Allerede til helgen får jeg en pekepinn på om jeg er på rett veg da Elgtråkket avvikles i regi av JH-sykkel. Møt opp alle som har anledning da dette har blitt en enda bedre og morsommere løype etter fjorårets omlegging med mer terreng!

For detaljer gå inn her

Kjell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar