Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

27. apr. 2011

Smårusten terrengform

Nå er det fokus på å komme seg ut i terrenget slik at jeg takler overgangen til teknisk terreng noe bedre enn dette bildet illustrerer. Norgescupåpning Maraton, Å i Heiane, nærmer seg med stormskritt.


Rittet arrangeres 14 mai, og dette er et tøft ritt både teknisk og kapasitetsmessig. Overgangen fra racer på landevei til offroad sykkel og teknisk terreng er stor. Dette fordrer noen økter i terrenget slik at teknikk og tilhørende trygghet på sykkelen sitter før jeg står på startstreken. Jeg er godt i gang med forberedelsene, og det blir naturlig nok noen turer over styret i grensen mellom å tørre og beherske. Dog er framgangen stor fra økt til økt, og jeg gleder meg allerede til å komme igang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar