Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

12. nov. 2011

Foran skjema !


Etter Birken har jeg trent moderat, og ligget på ca 40-50 t pr måned. En VO2 maks test i oktober indikerte likevel at jeg ligger vesentlig bedre an enn på samme tid i fjor.
Nå i november har jeg økt mengden, og fokuset framover er kjørestyrke. Forrige lørdag hadde jeg gleden av å sykle langtur på raceren i nesten 5 timer sammen med kompis Martin Haugo. Graderstokken viste utrolige 9 grader! Dette kan ikke være evig, og jeg har allerede montert piggdekkene på vintersykkelen ettersom jeg ofte tilbringer helgene på Sjusjøen. Forholdene på Sjusjøen i dag tilsa piggdekk på grusvegene, og minusgradene var merkbare i tillegg til en sur vind og stedvis både tåke og sol. På slike dager er det godt med selskap, og min gode venn Rune Buer Johansen og junior Anders bidro til at turen ble såvidt lang som 3 timer. Vi møtte også et par rulleskiløpere på de hardfrosne grusvegene. Et godt eksempel på at det er mulig å få til trening selv om asfaltvegene er harde og tildels glatte. Heretter blir det varmsåler i skoa !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar