Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

16. feb. 2011

Solide treningsdoser

Jeg har nå kommet meg hjem igjen til vinterkledde Norge, og har hatt en hel dag på jobb allerede. Noen sier borte bra, men hjemme best. Det samme sier jeg, har tross alt noen kjære hjemme som det er godt å se igjen.
Når det er sagt, skal det sies at det gjør godt med lange rolige sykkelturer i varme omgivelser og fantastisk godt selskap. Sigmund Evje er jo rene standup komikeren med alle sine historier og innslag. I løpet av en 6-7 timers økt blir det tid til mye prat og hyggelig samvær både på og ved siden av sykkelen i ulike posisjoner. Gøran Syversen virker forøvrig sterk nå, og det blir spennende å se han i aksjon til våren.
                                              
På bildet er jeg fotografert ifm tilpasning av utstyr, og inntak av brødskiver. Som dere ser glinser det i bilen bak, dvs solen gjorde jobben til tross for en litt lumsk vind til tider. Viktig å ikke kle seg for tynt da, og jeg brukte faktisk buff i halsen da jeg hadde en litt stiv nakke med på turen. Legg spesielt merke til de løse armene fra 2XU, passe varme og super passform.

Etter å ha fått til drøye 25 t rolig trening på 5 økter i varmen skal jeg være klar for nye hardøkter etter et par rolige dager hjemme. Som en kuriositet kan jeg nevne at jeg aldri hadde høyere enn 105 i snittpuls på noen av øktene, og jeg har 178 i makspuls!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar