Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

12. mai 2012

Synskorrigering - ser som en ørn !

Det har nå gått drøyt 3 uker siden jeg var hos Memira, og fikk laseroperert øynene mine. Dvs korrigert skjeve hornhinner og nærsynthet, samt satt inn Kamra inlay for ivaretakelse av lesing på nært hold når langsyntheten inntrer med alderen.
Dette er det råeste jeg noensinne har opplevd! Under 1 døgn etter operasjonen så jeg tilnærmet like bra, som jeg hadde gjort med kontaktlinser. Nå drøyt 3 uker senere har jeg kjørt mitt første norgescupritt, og forholdene innebar at jeg fikk endel gjørme inn på øynene. Thomas Knutsen på UCI-laget til Hardrocx-Proteinfabrikken klagde over problemer med synet pga møkk på kontaktlinsene, mens jeg ikke hadde problemer i det hele tatt. Møkk fikk jeg på øynene, men det var ikke i nærheten av de problemene jeg tidligere har opplevd med kontaktlinser - herlig ! Tusen takk til Memira for stålende utført håndtverk :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar