Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

4. mars 2015

Oppsummering ABR - Team Trimtex

Andalucia Bike Race 2015 er over, og Team Trimtex gjennomførte rittet med stil. Resultatet ble over forventning, og i tillegg gikk jeg ut av rittet med særdeles god form.
Som tidligere omtalt var vi forberedt på det verste i forhold til vær, forhold og form. Alt dette var imidlertid på vår side, og bidro til at både Frode og jeg fikk et særdeles vellykket opphold, og tilhørende god treningseffekt og resultat.


Som resultatet viser ble vi nr 4 totalt, ca 11 minutter bak plass på podiet i master 40-klassen. Følelsen min var todelt når rittet var over. På den ene siden lengtet jeg hjem til mine kjære, men samtidig var jeg klar både i hode og bein til å sykle flere etapper på de fantastiske stiene ABR har å tilby.
Jeg legger ved et videoklipp, som gir et innblikk i hvordan løypa på 4. etappe var:)


Bekledning til Trimtex var bare fantastisk! Svetten forsvinner uten at du merker det i form av våt og tung bekledning - ikke tegn til sittesår eller ubehag underveis.
Dette er kvalitetstøy som vil komme mer og mer inn i det norske sykkelmiljøet. Norske klubber - se til Trimtex.


Jeg vil rette en stor takk til våre sponsorer, som gjorde denne opplevelsen overkommelig.

Kjell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar