Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

26. sep. 2011

Photoshoot med NRK

I dag har jeg vært med NRK på photoshoot i Elverumsmarka. Dette har sammenheng med et innslag i Lørdagsrevyen, hvor de har et eget lørdagsmagasin, som 8.oktober fokuserer på trender innen idrett og helse.
Her blir det fokus på trening, utstyr og helheten i hverdagen ift å ha både jobb og familie. I tillegg blir det sikkert en del "action" fra filmingen på sykkel, hvor jeg kjørte en del tekniske stier både med og uten NRK sitt hjelm kamera. En utrolig morsom dag, hvor jeg fikk vist frem noe av det som kjennetegner offroad sykling. Slik sykling kunne jeg aldri fremvist for 2 år siden, det hadde bare blitt knot og lite å vise frem :-) Et eksempel på at "øvelse gjør mester", og at man må trene på det man  ikke er så god på !
I tillegg kommer det nok frem at jeg er over gjennomsnittet ivrig og opptatt av detaljer. Forhåpentligvis blir det ikke klippet slik at jeg fremstår som totalt "gal" ;-)

1 kommentar: