Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

18. mars 2011

Birkebeinerrennet - avslutter en relativt intensiv uke


I morgen står jeg på startstreken med ski på beina og nummer på brystet for første og trolig siste gang denne vinteren. Nå skal skiformen testes i Birken samtidig som jeg får min fjerde hardøkt for uka.

Uka startet med styrketråkk mandag, dog ikke mer enn 4*8 min. Tirsdag gjennomførte jeg 5*5 min sone 4 på ski. Onsdag kjørte jeg 45 min restitusjon på sykkel etterfulgt av en relativt lett styrkeøkt på overkroppen. Torsdag var det ny sone 4 økt på ski 4*4 min etterfulgt av 30 min restitusjon på sykkel senere på kvelden. Idag har jeg holdt beina i gang med 1 times sykkeløkt i morges før jobb. Nå sitter jeg klar i godstolen, klar for havregrøt og senga senest kl 2100. Avreise i morgen kl 0530, og start Rena sammen med FISMaraton og elitepuljen kl 0800.  Rapport kommer etter rennet, og jeg ønsker samtlige som skal gå God tur og Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar