Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

26. okt. 2011

Eqology - gir økt overskudd !!

Eqology er et økologisk kostholdsprodukt, som jeg har fått anledningen til å teste ut. Produktet leveres i en såkalt Life Pack for daglige behov, og en Sports Pack som ivaretar behov ifm trening.
Life Pack består av Multichi Energy, K2 Plus og Nucleomega. Multichi Energy virker forskjellig fra person til person. Noen får utrensning i form av hyppige toalettbesøk, økt svetting og litt hjertebank. Andre vil merke en økning i energien i løpet av kort tid.
Omfattende studier fra Nederland viser at vitamin K2 kan bidra til å redusere kalsium i åreveggene, og samtidig øke tilførselen av kalsium til skjelettet.
Nucleomega inneholder blant annet nukleotider, som er nødvendig for normal vekst og utvikling. Purine og pyrimidine nukleotider er dessuten involvert i nesten alle prosesser, som foregår i cellene våre og spiller en hovedrolle i stoffskifte-, energi- og reguleringsprosesser i kroppen.

Jeg har opplevd at disse produktene gir ekstra energi og overskudd i hverdagen. Til tross for det er jeg fortsatt nøye på at jeg får ca 8 timer søvn pr døgn. Dette vil alltid være hovedprinsippet for å opprettholde nødvendig overskudd og energibalanse i hverdagen.

Sports Pack består av energy barer, bioburn sportsdrikke og nutriguard proteinshake (godkjent måltidserstatter).
Energy Bar tilfredsstiller de strenge kravene til innhold for å kunne være en fullverdig måltidserstatter for et lett måltid. Det vil si at den har en balansert sammensetning av proteiner, karbohydrater, fett, vitaminer og mineraler. Jeg har vel aldri tidligere følt meg såvidt mett av en energibar, og det kommer godt med i lengre marathon ritt.
Bioburn inneholder stoffer som hjelper kroppen med å skille ut avfalls- og slaggstoffer. Produktet anbefales i forbindelse med vektkontroll, og som rensende og forfriskende drikke under fysiske aktiviteter.

Nutriguard proteinshake bruker jeg umiddelbart etter hardøkter for å få i meg et raskt måltid, som bidrar til raskere og bedre restitusjon. Dersom jeg er spesielt sulten, kan jeg også bruke shaken som drikke til nistepakken.

I tillegg bruker jeg Shacai brusetabletter med antioksidanter. Antioksidanter er kjent for sine immunstyrkende egenskaper. Tabletten, som løses opp i vann, er satt sammen av tre svært effektive råvarer som styrker immunforsvaret; acaibær, hvit te og vitamin C.
En blanding av bioburn, multichi energy og Shacai brusetablett gir raskere fjerning av laktat under ritt !!
For ordens skyld gjør jeg oppmerksom på at Eqology er testet og godkjent av Olympiatoppen og Antidoping Norge.

Dersom noen skulle fatte interesse for disse produktene, kan jeg formidle kontakt med en distributør som tilbyr 35% rabatt på veilledende priser.

Sjekk ut: https://www.eqology.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar