Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

8. juni 2012

Klar for mer action igjen

Etter en uke med forberedelser og konfirmasjon for Anders forrige helg, er det nå klart for flere ritt og action. Nærmere bestemt Raumerrittet denne helgen, samt Farrisrunden påfølgende helg.
Etter temporittet jeg kjørte for en drøy uke siden har jeg følt meg veldig sliten, noe som var kalkulert ift at jeg fikk en rittfri helg som følge av nevnte konfirmasjon. Hardøkten jeg kjørte på tirsdag var imidlertid litt oppløftende i forhold til følelsen jeg hadde dagen før. Dog kjenner jeg at jeg også denne uka har vært litt for hard på "gassen", og mest sannsynlig er ikke godformen på plass for den største "høydaren" for meg denne vårsesongen - nemlig Farrisrunden ! Et fantastisk morsomt ritt, som jeg bare digger, og som jeg har veldig lyst til å kjøre bra i.

Raumerrittet har i år snudd løypa slik at vi kjører trasèen motsatt veg av tidligere år, og det innebærer drøyt 2 mil på asfalt hvor det garantert blir hard kamp om posisjonene før grusbakken opp fra Ås gård. Jeg krysser fingrene for at det ikke blir noen kritiske velt, som det normalt har vært endel av i startfasen av dette rittet tidligere. Lykke til alle sammen som skal sykle Raumern!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar