Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

7. sep. 2012

Norgescupavslutning

Siste ritt i Norgescup maraton avvikles i helga på Geilo. Skarverittet er forlenget for eliteklassen, og utgjør ca 85 km og 1900 høydemeter. Jeg ligger på 11.plass totalt, og håper å kunne klatre ihvertfall en plass i sammendraget slik at jeg avslutter sesongen som topp 10 :-) Værprognosene tyder imidlertid på at det skal bli småkjølig og nedbør. Greit å ha med seg nok klær i bagasjen da jeg forbereder meg på snø i verste fall :-p
Blir det som på Birken kan jo værprofetene da fullstendig feil, og vi får en nydelig høstdag på fjellet. Det er ihvertfall lov å håpe selv om det lå snø på Haugastøl i går. Rittet blir uansett krevende, men etterpå venter en planlagt sesongavslutning hvor vi skal kose oss med sosialt samvær. Jeg gleder meg!
Ønsker alle en riktig god helg, og ser fram til å møte flere på Geilo.

Kjell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar