Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

16. nov. 2012

Nytt teamsamarbeid på gang

Hardrocx og Proteinfabrikken vil også i 2013 bli sentrale aktører relatert til mitt nye lag. Laget med aktuelle sponsorer er ikke 100% avklart ennå, men jeg forbereder meg ihvertfall treningsmessig godt til å kunne prestere og således profilere disse på en optimal måte.
Det jeg allerede nå kan røpe er at jeg neste år blir på lag med ryttere som er bedre enn meg, og som bidrar til å gi meg økt motivasjon i treningsarbeidet. Laget blir offentliggjort noe senere når alle brikker er på plass.

Andalucia Bike Race er også neste sesong et etapperitt jeg har lyst til å kjøre, som ledd i oppkjøringen til vårsesongen. Jeg må imidlertid avklare med min nye arbeidsgiver fra 1.januar hvorvidt det er mulig å avvikle en ukes ferie i slutten av februar! Jobb er jobb, og i 2013 viktigere enn sykling da jeg må ha kontroll på ansvaret mitt  samt vise at jeg duger ;-) Eiendomssjefsstillingen i Elverum kommune er ikke noe jeg tar lett på, snarere tvert i mot. Denne jobben var forøvrig akkurat det jeg trengte nå som jeg nærmer meg 50 år, og sykkelsatsingen gradvis kommer til å bli trappet ned til et "normalt" nivå.

Imidlertid anser jeg fortsatt muligheten til å holde meg i god form da det fortsatt er mulig å trene både før og etter jobb, som forhåpentlig er det normale blant folk :-) Ellers tror jeg mindre treningsmengder, men mer fokus på effekt i øktene, vil gi vel så god treningseffekt forutsatt at jeg får lagt inn noen mengdeuker innimellom. Vi får se hvordan det går.....

God helg folkens!


Kjell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar