Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

16. juli 2013

Klar for "action"

Vel hjemme etter en herlig ferie i varmen, hvor jeg fikk i "pose og sekk". Nå er jeg klar for ritt, og beina føles fantastiske!
Aldri hatt så gode bein etter å ha vært på GC, og nedlagt 42 timer trening i løpet av 2 uker. Allerede til helga er jeg i rittmodus, og starter oppkjøringen med det lokale Moratråkket på Koppang før påfølgende helgs NC4 - Furusjøen rundt.

Trøkket og følelsen i beina er merkbart bedre enn før jeg dro til GC, og jeg tror således at høstsesongen kan bli morsom. Grenserittet, Cykelvasan og Birken er ritt som fordrer at man har trøkk for å henge med de beste. Henger jeg ikke med nå, er det ikke mer å hente ut av en "gammel" kropp :-) !!

Håper ellers på stabilt sommervær i august - da blir det også en nytelse å kjøre ritt! Ellers har jeg planer om å kose meg med litt fisking fremover. Fluestang og tørrflue er også en av mine "laster", som jeg ikke bruker altfor mye tid på av hensyn til helheten i hverdagen ;-) Kona og junior skal ha litt mer ferie nordpå mens jeg må jobbe, og da blir det naturlig nok litt tid til overs etter endt arbeidsdag og trening !?



Kjell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar