Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

21. feb. 2015

ABR 2015 - gjennomkjøring av deler av 1. etappe

1. etappen av Andalucia Bike Race nærmer seg, og i dag hadde vi en gjennomkjøring av første halvdel av etappen.


Som dere ser av kartet går løypa tildels frem og tilbake med en relativt stor sløyfe før runding og retur start/mål. Etappen er 90 km og består av drøye 3.000 høydemeter.

Frode og jeg passerer et elveløp før etappens bratteste stigning - 30%
Jeg har for anledningen "skaffet" meg en fulldemper da Hardrocx ikke har noen 29" inntil våren.
Under dagens økt var både Frode og jeg i overraskende godt slag, og det blir spennende å se hvorvidt vi henger med de beste i master 40-klassen.


Jeg vurderer sterkt å ha med meg sekk på etappene slik at jeg kan ha med reservedeler, ekstra sete og klær underveis. Denne gangen SKAL jeg til mål uten uhell, og forhåpentlig blir det et ok resultat også:)

Jeg oppdaterer etter etappen i morgen forutsatt at jeg er "oppegående".

Kjell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar