Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

22. feb. 2012

Team 2XU Norway - klar for Spania

Team 2XU Norway er et samarbeidsprosjekt mellom 2XU og rytterne Martin Haugo (Merida) og Kjell Karlsen (Hardrocx) ifm etapperittet Andalucia Bike Race 2012. Det nærmer seg nå avreise, og etappestart 26 februar.

Jeg setter meg på flyet 24 februar for avreise til Malaga sammen med mine lagkamerater i Hardrocx-Proteinfabrikken Greg Saw og Lars Ove Thoresen, som også skal kjøre ABR. Vi møter Martin Haugo i Malaga, og vil bo og oppleve rittet sammen. For en herlig gjeng, og for en tur vi har framfor oss :-) Dette blir forhåpentlig den største opplevelsen jeg har hatt på sykkelsetet "ever" !? jeg gleder meg som en "unge". I tillegg blir det spennende å møte verdensstjerner som bl a Josè Antonio Hermida (3 gang verdensmester i XC). I tillegg til opplevelsen forventer jeg å få en solid treningsuke med rittrening, samt nyttig erfaring med min Hardrocx Circo Volante 29er med tilhørende innkjøring av en rusten terrengteknikk. Det blir således vesentlig å unngå uhell/skader slik at jeg står maksimalt rustet til sesongåpningen i Norge allerede i mai måned.
PS! jeg kommer til å oppdatere bloggen fortløpende underveis i rittet, følg med på fortsettelsen.......!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar