Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

28. juni 2012

Klar for NC-ritt - Norefjell

I helga avvikles Norefjellrittet, som er tredje ritt i årets Norgescup Marathon. Formen er stigende, og jeg har forhåpninger om et godt resultat Denne uka har jeg kjørt en hardøkt i bakke på tirsdag, hvor jeg kjente at det muskulære overskuddet er bedre enn på lenge. Likeledes kjørte jeg en bilpace i kveld, og både følelse og fart er noe helt annet enn tidligere i sesongen. Nå gjelder det bare å unngå teknisk, være fokusert og disponere kreftene underveis. Norefjellrittet innehar nærmere 2000 høydemeter fordelt på 7 mil, og den avsluttende stigningen skal visstnok være særdeles krevende spesielt om man har svidd av for mye krutt innledningsvis. Værprognosen er lovende for helgen, og jeg bare gleder meg til å komme i gang.

God sykkelhelg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar