Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

13. jan. 2013

Lag og drakt 2013

Da har omsider brikkene falt på plass, og det nye UCI-laget vil hete Hardrocx-ABAX Racing. Designet på den nye drakten har blitt veldig bra, og det matcher våre rittsykler på en strålende måte!
Rytterne på laget er de siste sesongers norgescup vinner Greg Saw. Øivind Bjerkseth, som på mange måter fikk sitt gjennombrudd i fjorårets sesong med flere topplasseringer i både NC og andre større ritt på Østlandet. Ellers har jeg fått gleden av å være med som tredje mann sammen med ungdommen ;-)

Jeg er nå inne i mitt siste år med skikkelig satsing i tillegg til full jobb, og har som tidligere nevnt satset på å forbedre kjørestyrken min fram mot sesongstart. Om det lykkes vil tiden vise, men ved å trene med watt som styringsparameter har jeg ihvertfall bedre kontroll på både treningseffekt og hvilket nivå jeg ligger på når våren ankommer.

Lagets fokus vil være norgescup marathon og andre større marathon ritt i Norge.

I tillegg til Hardrocx og ABAX har vi pr nå med oss både Memira og Spiuk som sponsorer samtidig som vi jobber med øvrige samarbeidspartnere. Dersom noen har interesse ift å bidra sammen med laget, er det bare å ta kontakt. Vi garanterer god synlighet og profilering i enhver sammenheng !
Vår nye 29 Circo Volante Team SL ser som sikkert mange allerede har oppdaget slik ut. Sykkelen fungerte utmerket i 2012, og har fått noen forbedringer ift bl a lettere hjul. Hjulene veier kun 1420 gram! Ikke mange sykkelmerker som matcher dette ift sykler i denne prisklassen.

Lagets nye hjemmeside finner dere her, men dere finner oss også på facebook.

Kjell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar