Team Helium rytter 2015

Team Helium rytter 2015

21. feb. 2013

Hardrocx-Abax Racing Team

Rytterne på Hardrocx-Abax Racing Team og Team Helium KF var i går samlet i Asker hos Hardrocx. De nye draktene hadde ankommet, og på programmet stod photoshoot og en hyggelig sosial sammenkomst med sykkel som hovedtema.
I tillegg hadde vår kjære mekaniker Simen montert opp våre nyankomne 29er sykler, og således var det litt høytid og ekstra god stemning :-)

Som dere ser er ikke fargesammensetningen på draktene helt tilfeldig. Her har spesielt Greg Saw gjort en fremragende jobb i samarbeid med bl a Hardrocx. Drakt og sykkel har farger, som gir en god og balansert helhet. Jeg har alltid vært stolt av å representere Hardrocx, og det gjør det ekstra stort når både drakt og sykkel fremstår litt spektakulært. Tanken med drakten er at den skal skille seg litt ut fra andre lag sine drakter, men samtidig utgjøre en del av et helhetlig konsept.

Forrige lørdag kjørte jeg min første hardøkt ute på vintersykkelen siden begynnelsen av desember 2012. Resultatet var særdeles oppløftende etter å ha kjørt kun hardøkter inne på rulla i en lengre periode. Som vanlig kjørte jeg 3*20 min, og snittwatten på dragene lå 15-20 watt høyere enn for tilsvarende økter i nov/des med sammenlignbar puls. Dette indikerer økt kjørestyrke/terskelwatt, men noe av forskjellen kan også skyldes mer overskudd. Neste økt blir således spennende med tanke på om nivået er stabilt høyere ;-)

Kjell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar